Politica de retur

  1. Politica de retur al produselor comandate de pe website-ul nostru

Dispozitii generale

  1. In calitate de consumator, Clientul are dreptul de a se retrage din contractul de vanzare incheiat la distanta, prin returnarea Produselor comandate si fara nicio justificare, in termen de maximum 14 zile calendaristice de la intrarea in posesie a bunurilor comandate. Perioada de retragere din contract expira in termen de 14 zile de la, dupa caz:
  2. a) ziua in care Consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a bunurilor, in cazul contractelor de vanzare, sau:

(i) in cazul in care Consumatorul comanda printr-o singura comandă bunuri multiple care vor fi livrate separat, ziua in care Consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de Consumator, intra in posesia fizica a ultimului bun;

(ii) in cazul livrarii unui bun care consta din mai multe loturi sau piese, ziua in care Consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicată de consumator, intra in posesia fizica a ultimului bun sau a ultimei piese.

In contextul returului produsului ca urmare a exercitarii dreptului de retragere din contract nu se vor inapoia Consumatorului cheltuielile de transport aferent returului, acestea fiind in sarcina Consumatorului. Procedura de retragere din contract va fi detaliata in cadrul sectiunii de mai jos din prezenta Politica – Procedura de retragere din contract in 14 zile calendaristice de la primirea Produsului. Formular de retragere.

  1. De asemenea, in situatia in care Produsul prezintaneconformitati, veti avea posibilitatea de a-l returna si de a solicita Partenerului aducerea acestuia la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire sau reducerea corespunzatoare a pretului ori rezolutiunea contractului privind acest Produs si restituirea contravalorii Produsului. In cazul in care se constata deficiente in primele 30 de zile de la achizitia Produsului se va dispune direct inlocuirea acestuia.

Dreptul de retur pentru neconformitati va putea fi exercitat daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea bunului.

  1. Procedura de retragere din contract in 14 zile calendaristice de la primirea Produsului. Formular de retragere

1.1. In conformitate cu OUG 34/2014, Clientul care detine calitatea de consumator (persoana fizica) are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze bunul comandat, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv in acest sens. In acest caz, Cumparatorul va suporta doar cheltuielile direct legate de returnarea Produselor.

1.2. Rambursarea sumei aferente Produselor achizitionate se realizeaza, de regula, prin aceeasi metoda de plata folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Clientul isi exprima acordul pentru utilizarea unei alte metode. Astfel:

  1. In situatia in care Comanda este achitata online, prin card bancar, in cazul unui retur contravaloarea Produsului returnat va fi restituita Consumatorului in contul bancar din care a fost realizata plata initiala a Comenzii, in termen de cel mult 14 zile de la data primirii Produsului returnat, cu exceptia cazului in care Consumatorul indica o alta modalitate de restituire a contravalorii Produslui returnat.
  2. In situatia in care Comanda este achitata in sistem ramburs, Prestatorul va contacta Consumatorul in vederea obtinerii din partea acestuia a unui cont bancar in care sa fie restituita contravaloarea Produsului care face obiectul returului. Prestatorul va initia demersuri de contactare a Consumatorului pentru cel mult 7 zile calendaristice de la momentul primirii Produsului returnat urmand ca, in situatia in care Consumatorul nu indica contul bancar pentru restituirea sumei din motive obiective, neimputabile Prestatorului, precum (exemplificativ, nelimitativ: Consumatorul nu poate fi contactat, Consumatorul nu detine un cont bancar etc.). Platile se efectueaza in numerar (lei) sau in cont bancar.

1.3. Consumatorul intelege si este de acord ca Prestatorul/ Partenerul va utiliza ca prima metoda de restituire a contravalorii Produsului returnat rambursarea online, prin alimentarea contului bancar al Consumatorului cu suma aferenta Produsului rambursat.

1.4. Rambursarea se realizeaza in urma primirii Produselor returnate de catre Client sau a dovezii furnizate de Client de trimitere a Produselor.

1.5. Pentru exercitarea dreptului de retragere Cumparatorul informeaza Prestatorul, respectiv Partenerii acestuia cu privire la decizia de a se retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta sau e-mail la adresele Partenerilor, indicate pe colet. In acelasi scop, se poate transmite la adresele Partenerilor formularul de retragere mai jos prezentat.

„Catre:

[...]

Email: [...] 

Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse: [...]

Produsele au fost comandate la data de [...] de pe site-ul ..................... .

Numele cumparatorului:

Adresa cumparatorului:

Motivul returului (optional):

Semnatura cumparatorului (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie):

Data: […]”;

1.6. De asemenea, Cumparatorul care doreste sa se retraga din contract poate solicita retragerea sa prin completarea formularului de retur disponibil pe website.

1.7. Returnarea Produselor se poate efectua prin intermediul oricarei firme de curierat, in functie de preferintele Clientului.

1.8. Returul Produselor cumparate va putea avea loc fara invocarea unui motiv in acest sens, conform prevederilor Legii comertului la distanta (O.G. nr. 34/ 2014 cu modificarile ulterioare). Produsele vor fi ambalate corespunator pentru retur si vor fi insotite de toate accesoriile si documentele aferente acestora, precum si de o copie a facturii de achizitie.

1.9. Returnarea unui Produs in lipsa accesoriilor sale va duce la diminuarea valorii acestuia, conform celor mentionate mai jos. Nu se accepta pentru returnare Produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, pete, socuri etc. fara ca acestea sa fie aduse in prealabil la conformitate.

1.10. Rambursarea contravalorii Produsului se va face in cel mult 14 de zile de la data la care Produsul ajunge in depozitul Partenerului/ Prestatorilor, iar starea acestuia este verificata de personalul acestuia. De asemenea, se va verifica daca Produsul in cauza este sau nu in situatia de a fi exceptat de la retur. In cazul in care se constata ca valoarea acestuia a fost diminuata, Partenerul/ Prestatorul va retine suma aferenta acestei diminuari.

1.11. In functie de specificul Produselor comercializate pe platforma, acestea pot fi sigilate. In functie de starea si tipul Produsului returnat, se va decide daca rambursarea poate fi sau nu acceptata.

Diminuarea valorii bunurilor

1.12. Deoarece, in cazul vanzarilor la distanta, Consumatorul nu are posibilitatea de a verifica bunurile inainte de incheierea contractului, acesta are dreptul, asa cum s-a detaliat anterior, de a se retrage din contract. Din acelasi motiv, Consumatorului i se permite sa testeze si sa verifice bunurile pe care le-a cumparat, in functie de tipul acestora si in masura in care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a acestora. Pentru a stabili aceste caracteristici, Consumatorul trebuie sa manuiasca Produsele si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin fizic real.

1.13. Cumparatorul va fi tinut responsabil pentru diminuarea valorii Bunurilor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii acestora. In cazul in care bunul returnat prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, Consumatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii sale.

1.14. Daca un Consumator isi exercita dreptul de retragere dupa ce a utilizat bunurile intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii, caracteristicilor si modului de functionare a acestora, acesta va raspunde pentru eventuala diminuare a valorii Produselor.

1.15. Actiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii Produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:

  • deschiderea recipientelor sigilate;
  • utilizarea produselor consumabile;
  • achizitionarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;
  • achizitionarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • ruperea sigiliilor si a etichetelor;
  • zgarierea, murdarirea, patarea, impregnarea Produselor cu substante externe;
  • etc.

1.16. Valoarea Produselor folosite, avand urme de uzura (pete, zgarieturi, indoituri, fisuri, lovituri etc.) va fi returnata numai dupa aducerea lor la conformitate, daca acest lucru este posibil. Valorea finala a Produsului se stabileste in functie de valoarea componentelor/ elementelor ce trebuie inlocuite si a manoperei de reconditionare sau ca diferenta dintre valoarea initiala a Produsului nou si valoarea de revanzare a Produsului folosit.

1.17. Orice modificare a starii Produselor, ce face imposibila vanzarea acestora ca noi, duce automat la aplicarea procedurii de returnare supusa unor taxe de readucere a Produselor la starea in care au fost livrate. Taxa de diminuare va fi comunicata catre Client la receptionarea Produselor modificate.

1.18. Produsul returnat trebuie sa fie insotit de certificatul de garantie in original, daca acesta este emis de producator.

1.19. Daca Produsele returnate au fost insotite de eventuale bonusuri/cadouri, Cumparatorul este tinut sa le returneze si pe acestea din urma, odata cu Produsul. In caz contrar, valoarea acestora se diminueaza din valorea returului.

1.20. Daca s-au achizitionat mai multe Produse de acelasi fel si se doreste returul tuturor acestor Produse, Consumatorul se va asigura ca doar unul dintre aceste Produse a fost desigilat. Returul celorlalte Produse se accepta doar daca acestea sunt sigilate.

1.21. Consumatorul nu isi poate exercita dreptul de retragere pentru furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Consumator.

1.22. Categorii de bunuri ce NU pot fi returnate daca sunt desigilate/deschise (bunuri exceptate de la retur):

  1. a) furnizarea de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care profesionistul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
  2. b) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;
  3. c) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  4. d) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;
  5. e) furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  6. f) furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
  7. g) furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere.
  8. h) contractele de furnizare de continut digital care nu este livrat pe un suport material.

Efectele retragerii Consumatoului din contract

1.23. Exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale, dupa caz:

  • de a executa contractul la distanta sau contractul in afara spatiului comercial;
  • de a incheia un contract la distanta sau in afara spatiului comercial, in cazul in care Consumatorul a efectuat o comanda.

1.24. Prestatorul/ Partenerul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea Consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii initiale a Produselor returnate (dar nu si costurile de livrare a produsului returnat, acestea fiind suportate de Consumator), fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care acestea ajung in posesia Prestatorului/ Partenerului si sunt verificate si validate de personalul acestuia din punct de vedere al starii de functionare si al conformitatii.

  1. Returul Produsul pentru neconformitati. Garantii

1.25. Potrivit dispozitiilor Ordonantei de Urgenta 140/2021, Prestatorul/ Partenerul este obligat sa livreze Consumatorului Produse care sunt in conformitate cu contractul de vanzare.

1.26. Se considera ca Produsele sunt in conformitate cu contractul de vanzare incheiat la distanta daca acestea:

  • corespund descrierii facute de Prestator/ Partener si au aceleasi calitati ca si Produsele pe care acesta le-a prezentat Consumatorului ca mostra sau model;
  • corespund oricarui scop specific solicitat de catre Consumator, scop facut cunoscut Prestatorului/ Partenerului si acceptat de acesta la incheierea contractului de vanzare;
  • corespund scopurilor pentru care sunt utilizate in mod normal Produsele de acelasi tip;
  • fiind de acelasi tip, prezinta parametri de calitate si performante normale, la care Consumatorul se poate astepta in mod rezonabil, date fiind natura Produsului si declaratiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, facute de Prestator/ Partener, de Producator sau de reprezentantul acestuia, in special prin publicitate sau prin inscriere pe eticheta Produsului.

1.27. Nu se considera a fi lipsa de conformitate daca in momentul incheierii contractului la distanta Consumatorul a cunoscut sau nu putea, in mod rezonabil, sa nu cunoasca aceasta lipsa de conformitate.

1.28. Consumatorul isi poate exercita dreptul de retur in cazul in are Produsul prezinta neconformitati daca lipsa de conformitate a acestuia apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea Produsului. In cazul in care se constata deficiente in primele 30 de zile de la achizitia produsului sau serviciului, se dispune direct inlocuirea acestuia.

1.29. In cazul lipsei conformitatii, Consumatorul are dreptul de a solicita Prestatorului/ Partenerului sa i se aduca Produsul la conformitate, fara plata, prin reparare, daca acest lucru este posibil potrivit naturii produsului, prin inlocuire sau sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privind acest Produs si restituirea contravalorii Produsului.

1.30. In acest context, Consumatorul are dreptul de a solicita Prestatorului/ Partenerului in primul rand repararea Produsului sau de a solicita inlocuirea acestuia, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata.

1.31. O masura reparatorie va fi considerata ca disproportionata daca ea impune Prestatorului/ Partenerului costuri care sunt nerezonabile in comparatie cu o alta masura reparatorie, luandu-se in considerare:

  • valoarea pe care ar fi avut-o Produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate;
  • importanta lipsei de conformitate;
  • daca o alta masura reparatorie ar putea fi realizata fara un inconvenient semnificativ pentru Consumator.

1.32. Consumatorul are dreptul fie sa obtina o reducere proportionala a pretului, fie sa obtina incetarea contractului de vanzare, in oricare dintre urmatoarele cazuri:

  1. a) Partenerul nu a finalizat reparatia sau inlocuirea sau, dupa caz, a refuzat sa aduca in conformitate bunurile;
  2. b) se constata o neconformitate, in pofida eforturilor Prestatorului de a o remedia;
  3. c) neconformitatea este de o asemenea gravitate incat justifica o reducere de pret sau dreptul la incetarea imediata a contractului de vanzare;
  4. d) Partenerul a declarat ca nu va aduce bunurile in conformitate intr-un termen rezonabil sau fara inconveniente semnificative pentru consumator ori acest lucru reiese clar din circumstantele cazului.

1.33. Consumatorul nu are dreptul de a obtine incetarea contractului daca neconformitatea este minora. Sarcina probei cu privire la caracterul minor al neconformitatii ii revine Partenerului.

1.34. Consumatorul are dreptul de a suspenda plata unei parti restante din pretul bunurilor sau a unei parti a acesteia pana in momentul in care Partenerul isi va fi indeplinit obligatiile care ii revin in temeiul OUG 140/2021.

Repararea sau inlocuirea bunurilor

11.35. Reparatiile sau inlocuirile se efectueaza cu respectarea urmatoarelor conditii:

  1. a) fara costuri;
  2. b) intr-un termen rezonabil care nu poate depasi 15 zile calendaristice din momentul in care Partenerul a fost informat de catre consumator cu privire la neconformitate si care este stabilit de comun acord, in scris, intre Partener si consumator, luandu-se in considerare natura si complexitatea bunurilor, natura si gravitatea neconformitatii si efortul necesar pentru finalizarea reparatiei sau inlocuirii;
  3. c) fara vreun inconvenient semnificativ pentru consumator, tinand seama de natura bunurilor si de scopul pentru care consumatorul a solicitat bunurile in cauza.

1.36. In cazul in care neconformitatea urmeaza sa fie remediata prin repararea sau inlocuirea bunurilor, Consumatorul pune bunurile la dispozitia Partenerului.

1.37. Partenerul preia bunurile inlocuite pe propria cheltuiala.

1.38. In cazul in care o reparatie necesita demontarea bunurilor care au fost instalate intr-un mod compatibil cu natura si cu destinatia lor, inainte ca neconformitatea sa fie constatata, sau in cazul in care bunurile respective urmeaza sa fie inlocuite, obligatia de a repara sau inlocui bunurile include demontarea bunurilor neconforme si instalarea bunurilor de inlocuire sau a bunurilor reparate sau suportarea costurilor aferente demontarii si instalarii.

1.39. Consumatorul isi poate exercita dreptul de a obtine incetarea contractului de vanzare printr-o declaratie catre Prestator/ Partener, prin care isi exprima decizia de a obtine incetarea contractului de vanzare.

1.40. In cazul in care neconformitatea se refera doar la unele dintre bunurile livrate in temeiul contractului de vanzare si exista un motiv de incetare a contractului de vanzare conform celor de mai sus, Consumatorul poate obtine incetarea contractului de vanzare in raport cu bunurile respective, precum si cu orice alte bunuri pe care Consumatorul le-a achizitionat impreuna cu bunurile neconforme, in cazul in care Cosumatorului nu i se poate pretinde in mod rezonabil sa accepte sa pastreze numai bunurile conforme.

1.41. Calitatea si conformitatea oricarui Produs listat pe Site, dar dobandit in urma contractarii acestuia de la un tert Partener, revine in totalitate acestuia din urma.

1.42. Societatea noastra nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a niciunui Produs spre achizitionare de pe Site.

1.43. Cumparatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului in oricare dintre urmatoarele cazuri:

a)daca nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea Produsului;

b)daca Prestatorul/ Partenerii nu au luat masura reparatorie intr-o perioada de timp rezonabila;

c)daca Prestatorul/ Partenerii nu au luat masura reparatorie fara inconveniente semnificative pentru Cumparator.

1.44. Raspunderea Partenerilor privind garantia legala de conformitate este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea Produsului. Dupa expirarea termenului de mai sus, Cumparatorii pot pretinde remedierea sau inlocuirea Produselor care nu pot fi folosite in scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse aparute in cadrul duratei medii de utilizare. Pentru Produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani, termenul de 2 ani se reduce la aceasta durata.

1.45. Dreptul la garantie se pierde in cazul in care:

  • Cumparatorul nu a respectat conditiile de utilizare, intretinere etc.;
  • Produsul a fost pastrat in conditii improprii, expus la conditii nefavorabile sau a fost manipulat defectuos;
  • In caz de deteriorare mecanica provocata prin lovirea Produsului;
  • Produsul a fost modificat sau reparat in prealabil de catre alte persoane decat cele autorizate.

1.46. Zgarieturile constituie uzura normala si nu reprezinta motive pentru a reclama garantia.

1.47. Cheltuielile de returnare aferente Produselor defecte, respectiv Produselor care cad sub incidenta garantiei de conformitate, vor fi suportate de catre Prestator/ Partener.

  1. 48. Perioada de timp stabilita pentru repararea sau inlocuirea Produsului returnat nu poate depasi 15 zile calendaristice de la momentul in care Prestatorul/ Partenerul a fost informat despre neconformitate.

III. Informatii necesare pentru retur

1.49. Solicitarea de retur se transmite doar in scris, prin completarea formularului de retur existent in Site sau prin e-mail, la adresa de contact: contact, afisata pe site. In formularul de retur, dar si in declaratia transmisa Prestatorului, Cumparatorul este obligat sa completeze corect, complet si real toate datele sale, pentru ca cererea lui sa fie procesata in timp rezonabil. Cumparatorul va primi un raspuns prin e-mail, in maximum 3 zile lucratoare de la data trimiterii cererii de retur.

1.50. Expeditorul raspunde atat cu privire la corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB), cat si de ambalarea corespunzatoare a coletelor continand Produsele returnate.

1.51. Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalate intr-un mod care sa protejeze Produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, ex: poliester, carton, folie bule de aer etc.). De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului. Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putand fi, dupa caz, constituit din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren etc.

1.52. Prestatorul/ Partenerul isi rezerva dreptul de a investiga orice cerere de returnare a sumelor aferente Produselor care au facut obiectul returului si de a nu da curs cererilor de returnare frauduloase sau abuzive care se produc dupa consumarea/prestarea/achizitionarea acestora.

1.53. Partenerul este singurul responsabil de calitatea si valoarea Produselor promovate si comercializate pe Site, iar Cumparatorul se obliga sa parcurga Oferta fiecarui Produs in momentul in care plaseaza o Comanda. Modalitatea de livrare, curierul ales, termenul de livrare si alte conditii ale livrarii difera in functie de Partener si Produs, aceste detalii regasindu-se in fiecare Oferta, afisata pe Site. Toate datele si conditiile de retur sunt transmise doar de catre Partener, prin e-mail sau prin telefon catre Cumparator, iar Prestatorul nu isi asuma niciun fel de raspundere sau obligatie, in acest sens, in a furniza Cumparatorului date de retur sau in a returna sumele de bani aferente returului.

1.54. In privinta taxei de retur, pentru transport Cumparatorul plateste taxa de transport retur in urmatoarele situatii:

o Daca a comunicat prin comanda un alt Produs decat cel dorit si ulterior s-a razgandit sau si-a dat seama ca nu doreste acel Produs;

o Daca a comandat o marime, culoare sau model pentru un Produs si dupa ce l-a primit si-a dat seama ca nu i se potriveste.

1.55. In toate aceste situatii de mai sus, Cumparatorul are obligatia sa trimita prin curier Produsul, ambalat in mod adecvat, in maximum 14 zile lucratoare de la data primirii coletului.

1.56. Partenerul are obligatia ca, dupa primirea coletului de la Cumparator, sa ii schimbe Produsul cu cel cerut de acesta, iar in caz contrar (daca nu exista pe stoc Produsul sau daca Cumparatorul se retrage din Contract), sa ii returneze banii achitati initial.

1.57. Daca Produsul trimis retur de catre Cumparator nu este in stare functionala sau este deteriorat din vina acestuia Partenerul nu mai are obligatia de a schimba Produsul sau de a returna banii.

1.58. Partenerul are obligatia sa inlocuiasca Produsul suportand cheltuielile cu transportul, in urmatoarele conditii:

o Daca Produsul primit prezinta semne de degradare, defectiuni sau alte semne care indica faptul ca a fost folosit anterior primirii de catre Consumator;

o Daca Produsul primit nu corespunde cu cel prezentat in Oferta de pe Site-ul detinut de Prestator, in privinta aspectului, culorii sau detaliilor tehnice;

o Daca Produsul primit este altul decat cel prezentat in Oferta de pe Site.

1.59. Partenerii vor putea amana rambursarea sumei pana la primirea Produselor returnate sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate.

     
Informatiile necesare sunt notate cu: (*)

Informatii Comanda

Informatii Produs & Motivul Returnarii

Alt motiv, va rugam detalii
Comanda eronata
Produs defect
Produs trimis gresit
DA
NU
     
 
Datele dumneavoastra cu caracter personal vor fi prelucrate exclusiv in scopul de a inregistra si solutiona solicitarea dumneavoastra de retur, dar si pentru a va transmite instructiunile necesare pentru schimbarea/ returnarea produsului. Pentru mai multe detalii in legatura cu prelucrarea datelor personale va invitam sa consultati Poltica de Confidentialitate a site-ului nostru. In situatia in care ne veti divulga date suplimentare celor strict necesare pentru solutionarea reclamatiei, prin completarea sectiunii „Defecte sau alte Detalii”, ne rezervam dreptul de a le elimina din bazele noastre de date.

Folosim cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența de navigare, pentru a vă oferi reclame sau conținut personalizat și pentru a ne analiza traficul. Făcând clic pe „Accept toate”, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor.